Collectemunten

De verkoop van collectemunten vindt één keer per maand plaats op de derde maandag (van 19.30-20.30 uur) van de maand in gebouw “Ruimte”.

Er zijn 3 soorten munten:

• Blauw (€2)
  • Zwart (€1)
  • Groen (€0,57)

Omdat het steeds moeilijker wordt om geld te storten bij de bank en omdat dit storten ook steeds duurder wordt, willen we u bij deze verzoeken om gebruik te maken van collectemunten, voor de collectes die we houden in de kerk.

Het is het handigst als u deze munten van tevoren besteld door een bedrag over te maken naar IBAN NL52RABO0324828160 t.n.v. Gereformeerde Kerk Daarle inz. collectemunten en daar bij de omschrijving te vermelden welke munten u wilt hebben.

Door de munten via de bank te bestellen heeft u gelijk een betaalbewijs in de vorm van uw bankafschrift dat gebruikt kan worden als bewijs wanneer u deze giften opgeeft bij de belastingaangifte.